Zwroty i reklamacje

logo-3-(1).png


Sklep Będzie Piekło dokłada wszelkich starań, aby nasi drodzy Klienci byli bardzo zadowoleni z czasu dostawy oraz jakości naszych superostrych produktów.

Życie jest nieprzewidywalne - i może się jednak zdarzyć, że coś pójdzie nie tak i z różnych przyczyn nasze produkty nie spełnią oczekiwań.
W takich przypadkach można się do nas zwrócić z reklamacją. 

REKLAMACJE

Sytuacje, w których reklamujemy zamówiony towar, bądź zwracamy koszty zakupu:
 

1. Towar dotarł uszkodzony na skutek złego zapakowania przesyłki.

2. Przez pomyłkę otrzymali Państwo produkt inny niż zamówiony. 

3. Ilość sztuk zamówionych produktów jest mniejsza, niż wynikało ze złożonego zamówienia.

4. Czas oczekiwania na przesyłkę przekroczył 10 dni roboczych.

5. Towar ma wady fizyczne z winy producenta lub niewłaściwego konfekcjonowania (pleśń, utrata właściwości)

 We wszystkich innych sytuacjach zastrzegamy sobie prawo do odmówienia reklamacji towaru i zwrotu kosztów zakupu.

Mimo tego zachęcamy do kontaktu z nami za pomocą poczty elektronicznej na adres bedzie.pieklo.sklep@gmail.com lub sklep@bedziepieklo.pl w przypadku nie spełnienia oczekiwań. Postaramy się rozwiązać sprawę w jak najbardziej korzystny dla Klienta sposób ;) 


ZWROTY 


Odstąpienie od umowy
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać do nas jednoznaczne oświadczenie drogą mailową na adres: sklep@bedziepieklo.pl. Możesz skorzystać z gotowego formularza zwrotu, ale nie jest to obowiązkowe.

Ważne:

  • Zwrotowi podlegają tylko produkty nieużywane, w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.
  • Koszt odesłania produktu ponosi kupujący.
  • Nie odbieramy przesyłek za pobraniem ani z paczkomatów.



Po otrzymaniu i pozytywnym zweryfikowaniu zwrotu, zwrócimy Ci środki w ciągu 14 dni tą samą metodą płatności, jakiej użyto przy zakupie.



NIE przyjmujemy zwrotu produktów:

 - pozbawionych oryginalnego opakowania

- otwartych przez Klienta w celu degustacji


Z dniem 09.01.2016 weszło w życie nowe rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich.

Głównym celem tzw. rozporządzenia w sprawie ODR (Online Dispute Resolution)

jest stworzenie niezależnego, transparentnego i efektywnego systemu

pozasądowego rozwiązywania wewnątrzwspólnotowych sporów konsumenckich.

Spory te mogą dotyczyć zobowiązań umownych wynikających z internetowych

umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług na terenie UE.

LINK DO PLATFORMY ODR