• FAQ

logo_uzytkowe2-copy(3).png

FAQ - Frequently Asked Questions!

W tym miejscu zamieszczamy odpowiedzi na wszystkie nurtujące Was i wciąż powracające pytania dotyczące funkcjonowania sklepu internetowego Będzie Piekło!

Czy posiadacie sklep stacjonarny w Lublinie?
- Nie, Będzie Piekło to sklep wyłącznie internetowy. W Lublinie znajduje się nasz magazyn,w którym pakujemy i wysyłamy sosy, nie ma możliwości dokonania zakupów jak w normalnym sklepie, ale można zrealizować u nas odbiór osobisty – po złożeniu i opłaceniu zamówienia przez stronę. Prosimy jednak o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy by ustalić dogodny termin odbioru.

 

Czy możecie mi podać numer do kuriera, który ma moją paczkę lub coś mu przekazać (wskazówki dojazdu, o której ma się zjawić itp.)?
- Niestety nie mamy takiej możliwości. W momencie przekazania kurierowi paczki nie mamy realnego wpływu na to kiedy dokładnie i przez kogo zostanie dostarczona. W naszym kraju pracują setki tysięcy kurierów, każdy z nich obsługuje własny rejon i podpada pod konkretną sortownię. Nie mamy możliwości skontaktowania się z właśnie tym, który będzie dostarczał Waszą paczkę – ani tym bardziej szepnięcia im słówka o której będziecie w domu. Możemy jedynie zaznaczyć na paczce prośbę, aby kurier dzwonił wcześniej lub napisać, w których godzinach może Was zastać, to jednak do kuriera należy decyzja, czy będzie się do tych wskazówek stosował.
Większość kurierów jednak dzwoni lub zostawia awizo (w przypadku kuriera Pocztex48).
W razie niepowodzenia w doręczeniu zostanie podjęta jeszcze jedna próba następnego dnia. Pomocą służą też infolinie i lokalne oddziały Pocztexu i DPD.
Równie często w dniu doręczenia wysyłane są smsy z numerem kontaktowym do kuriera.


Nie było mnie w domu w momencie, kiedy przyjechał kurier z moją paczką, co teraz?
- Spokojnie, bez paniki! Paczka nie wróci do nas tak od razu :)
W zależności od kuriera będą działy się następujące rzeczy:

Kurier Pocztex48 – kurier powinien zostawić awizo (z numerem telefonu, pod którym można się z nim skontaktować i ustalić ponowne doręczenie paczki) i podejmie próbę doręczenia kolejnego dnia. Jeśli kolejna próba zakończy się niepowodzeniem, paczka wyląduje na najbliższej poczcie gdzie po 3 dniach wystosowane zostanie ponowne awizo. Dopiero po 7 dniach roboczych od momentu zostawienia awizo paczka wróci do nas. Jeśli jakimś cudem kurier nie zostawił awizo – proszę sprawdzić na trackingu (w podglądzie każdego zamówienia znajduje się numer trackingowy z przekierowaniem do strony Pocztex48) na której poczcie przesyłka została awizowana – po zadzwonieniu tam powinno się udać bez problemu ustalić numer do kuriera który ma paczkę.

Kurier DPD – kurier zazwyczaj dzwoni przed samym dostarczeniem paczki i umawia się konkretnie z odbiorcą. Jeśli jednak kurier nie dzwoni, a trackingu widnieje próba doręczenia, można skontaktować się z infolinią DPD i zapytać ich o konkretny numer do kuriera (po podaniu numeru paczki). Zazwyczaj jednak numer ten przychodzi wiadomością sms w dniu doręczenia paczki. Jeśli jednak i to zawiedzie, kurier podejmie próbę dostawy następnego dnia. Po tym czasie przesyłka zostanie awizowana w oddziale DPD i tam poczeka na Ciebie 3 dni robocze – później niestety wróci do nas.

Czy wystawiacie faktury VAT?

- Tak

Czy jest możliwość zakupu za pobraniem?

- Tak

Czy wysyłacie towar za granicę?

- Nie, prowadzimy działalność tylko na terenie Polski

Czy jest możliwość sprowadzenia sosu/produktu, którego nie macie w ofercie?

- Jest taka możliwość, zawsze rozpatrujemy temat indywidualnie. Jeśli znajdziemy dany produkt i będzie on dostępny, sprowadzimy go na specjalne życzenie.

Czy dany produkt jest dostępny?

- Posiadamy aktualne stany magazynowe, jeśli na platformie sklepowej jest możliwość dodania produktu do koszyka i finalizacji zamówienia, to znaczy że produkt fizycznie znajduje się u nas na półce. Jeśli natomiast produkt wyświetla się jako 'niedostępny' oznacza to, że jego stan magazynowy się wyczerpał i prawdopodobnie oczekujemy na dostawę.

„Zamówienie miało być u mnie w dwa dni, dziś mija czwarty, co się dzieje?!”

- Podkreślamy bardzo mocno, że podane przy formach dostawy przedziały czasowe to wartości liczone od momentu NADANIA przesyłki, czyli fizycznego przekazania jej kurierowi - a nie faktu ZŁOŻENIA zamówienia.
Do czasu dostawy należy doliczyć jeszcze czas realizacji zamówienia w sklepie (czyli do 48 godzin). Zazwyczaj realizujemy wysyłki na bieżąco (zamówienia złożone do godziny 12.00 są wysyłane tego samego dnia), ale w momencie większego obłożenia zastrzegamy sobie możliwość wykorzystania regulaminowych 48 godzin od momentu złożenia zamówienia na wysłanie przesyłki.
O zmianie statusu zamówienia również zawsze informujemy drogą e-mail.

Naturalnie również w okresach przedświątecznych gdzie obłożenie jest bardzo duże mogą pojawić się opóźnienia – zarówno z naszej strony (o czym jednak zawsze poinformujemy!), jak i ze strony bardzo przeciążonych kurierów. Należy wziąć to pod uwagę planując świąteczne zakupy :)

Termin dostawy może również ulec przesunięciu ze względu na nasz urlop, wyjazdy na zloty lub targi. Jednak zawsze o tym fakcie informujemy z dużym wyprzedzeniem i w każdy możliwy sposób.

 

Nie dostałem kodu rabatowego na pierwsze zakupy/nie przyszedł mi e-mail z potwierdzeniem zamówienia/rejestracji.

- Prawdopodobnie przyczyną tego jest podany nieprawidłowy adres e-mail. W takich wypadkach prosimy o wiadomość, poprawimy błąd w adresie i wyślemy e-mail z potwierdzeniem ponownie.